2011/11/13

2011年11月11日 ~ Friday!

Först vill jag bara be om ursäkt åter igen för att jag inte tagit tiden till att blogga.
Har haft fullt upp med massa massa saker hela tiden och inte funnit
någon tid över till att blogga förens nu.
Så kommer till att slänga in ett par inlägg nu innan jag ska sova! =)

I Fredags efter Praktiken drog jag hem för att fixa mig och så för det var
meningen att jag skulle dra iväg och lyssna på Reggae, men blev tyvärr
inte så för att de jag frågade hade annat för sig, skulle iväg och hade
tvätt-tider och så. Men var ganska sent ute med att fråga så får skylla
mig själv lite =)
Blev iallafall utgång med syster L. Vi var på Puls.
Träffade även lite annat folk ute som man inte har träffat på
ett bra tag så det var kul. Annars är det ju alltid samma folk
som är ute och festar i denna staden som man alltid stöter på =)

Var inte hemma förrens vid 4. Kvällen blev lyckad. ~

Follow Nanaki Hibiskus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.