2011/11/14

2011年11月13日 ~ Sunday !

Idag var jag uppe med tuppen, åt frukost och sedan drog jag direkt
ner till tvättstugan! Hade tvätt-tid mellan 11-15, men använde inte hela tiden.
Har även bart ner Ottos bur i källaren idag! Jag vet att det var på tiden..
har bara inte hunnit eller haft orken till att ta itu med det.
Men nu är det iallafall gjort!
Blev en städdag idag, söndagar brukar annars vara min chilldag.

Har varit hemma hos syster Lindha ikväll tillsammans med bror Mikael,
syster Zandra och Ange. Vi hyrde 2 filmer och åt lite gott till det!
Kul med en del av familjen samlad =) Inte ofta det händer.
Men det är bara till att se till att man umgås oftare och hänger ihop.
Familjen är viktig =)
Filmerna vi såg hette: Survival of the dead och Sanctum.
Båda filmerna var bra, men filmen Sanctum var bäst tycker jag.
Den är baserad på verklig händelse. Rekommenderas att se!

Nu har klockat slått över 00 slaget och nu måste jag faktiskt försöka sova lite.
Back to business tomorrow! ~

Follow Nanaki Hibiskus 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

**** |OBS!| ****
Alla texter, åsikter och recensioner på denna blogg återspeglar endast personliga åsikter.
Egenproducerat material från denna sida får inte kopieras utan tillåtelse!

_____________________________

*** | INNAN DU/NI KOMMENTERAR! | ***

* Har du/ni några frågor till mig så får ni gärna ställa de i frågerutan i Menyn!

- Ingen spam/smygreklam tack!

- Håll en god ton.
Personangrepp osv betackar vi oss för.

- Kritik är helt alright. Så länge som den är bifogad/konstruktiv.